Friday, January 07, 2011

OMG!!! Mulut ohh mulut.......

assalamualaikum,bersyukur kehadrat Illahi dengan izin-Nya kak kuria boleh post lagi entry lewat malam ni..
ok post ni berkaitan dengan mulut...ape mulut?? ye mulut...mulut besar ke kecil ke tebal ke nipis ke? semua boleh la..hehe..

** kerana mulut badan binasa~ ~ ~

Congrate Kak Iena coz selamat melahirkan bayi perempuan hari ni.. kak kuria pun tak pergi tengok lagi sebab sepupu kak kuria sorang ni menetap di Puchong.tetapi.....kisah bermula ~ ~ ~
bayi yang dilahirkan pramatang ... mak ngah kata kak iena terlalu aktif masa mengandung.ye ke??

susah jugak mengandung ni kan..ni tak boleh,tu tak boleh.tapi demi bayi dalam kandungan,semua tu akan ditelan..

sambung tentang mulut,orang mengandung kena jaga mulut.janan cepat mengata orang,mulut jangan cabul..tak pasal-pasal benda yang dicakap kena atas batang hidung sendiri.Tuhan kalau nak tunjuk,nasib la badan.

kak kuria harap anak sepupu kak kuria dapat "survive" dan sihat. untuk kak iena jangan sedih-sedih,kuatkan semangat untuk kelahiran yang pertama ni..


salam sayang,
kak kuria



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...